GOD REIGNS IN ME AGAIN

Igår när jag vaknade läste jag ur den blåa boken och kände mig verkligen peppad på att leva hela dagen i Guds ära, och under tiden jag bad så började min mage värka något otroligt. Jag kände att det inte var något från den här dimensionen så jag drog mig till skolan ändå, och bad att Gud skulle hjälpa mig, vilket han till slut gjorde.
Idag när jag pratade med en vän om Gud så började magen och huvudet värka på en och samma gång. Det måste ju för sjutton betyda något.
Det är den dumma Lucifer/Djävulen/Satan som försöker göra ett sista desperat försök att vinna över mig på hans sida, att jag inte ska våga ta stegen i min tro på Gud/Jesus/DHA. Tyvärr Lucifer, men du kommer inte lyckas! Det får väl göra ont då, men jag tänker inte lämna Gud, inte nu när vi har kommit varandra så nära. Så ge upp direkt, det är ingen idé!
STICK HÄRIFRÅN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0