HEJSAN HOPPSAN FOLKET

Hej. Nu är jag här igen.
Jag tänkte bara meddela att jag tycker väldigt mycket synd om alla människor som inte är jag, för jag har lagt beslag på världens mest underbara pojke. Han heter Josef och han är den bästa på hela denna jord. Så jag tycker lite synd om alla er som inte fick honom, men nu är det för sent för HAN ÄR MIN!! För alltid!
Senaste tiden har varit kanon. Helgen var jättebra med några från TMU på besök i Kinnarp vilket var väldigt trevligt. Igår var jag och Vendela på stan och jag inhandlade äntligen min efterlängtade hårborste (den gamla börjar sakta falla isär). Dagen idag har varit bra, fick reda på två prov i webbdesign och biologi; MVG på båda två =)
Snart så är det dags att gå på en HV71-match med mor min. Vi hoppas alltså på en VINST =)
Jag ska försöka uppdatera oftare, försöker.
So long =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0