GNISTRANDE MÖRKER

Helgen har varit en ganska bra helg. I fredags var det sällskapsspel med Josef, mamma och Anders. Gårdagens höjdpunkt var Mysteriet på Greveholm med lite folk (fast det borde varit fler...). Idag var jag och Josef först på möte i Lekeryd, och sen åt vi middag hos farmor och hade det trevligt med henne och pappa. Nu har han dock åkt hem och jag ser honom inte igen förrän på torsdag. Usch vad jag ogillar den här långdistansgrejen ibland (ganska ofta(typ alltid)) men det är väl bara att klara av det nu så får vi flytta ihop så snart det går =)
När Josef hade åkt så var jag trött. Jag gick och la mig och sov alldeles för länge så nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll =P
Jag älskar Josef Moensjö. Inte i en rymlig mängd. Långt däröver. Verkligen jättemycket. Bra man det där. Underbar man det där. Älskar honom. Massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0