HEJ HOPP

Hej alla glada!
Nu har jag kommit hem från en långhelg med min kära pojkvän. Jag åkte dit i onsdags och i torsdags bar det av mot Sunne för att åka skidor (vilket jag inte hade gjort på typ fyra år). Vi åkte hela fredagen, hela lördagen och halva söndagen så nu mår min tå liiite halvdåligt sådär, men det är väl bara att kämpa på antar jag =)
Idag ska jag ringa till vårdcentralen för att få tid för operation igen, har nämligen inte fått någon lapp om detta ännu. Annars har jag det rätt så bra. Livet rullar på som det ska och Lekeryd kommer nog besökas typ minst fyra gånger (måndag, tisdag, onsdag och söndag (söndag bara i farten)) denna veckan. JOBBIGT!
Annars hoppas jag på en glad skolvecka med inte alltför mycket jobbiga läxor, jag tror även att det står dissektion på schemat inför labben på torsdag, det ser jag fram emot =)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0